چگونه به اجتناب از دیالیز با استفاده از گیاهان دارویی یا درمان های جایگزین
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به اجتناب از دیالیز با استفاده از گیاهان دارویی یا درمان های جایگزین

چگونه برای جلوگیری از دیالیز با استفاده از درمان های گیاهی و یا جایگزین؟ شما می دانید، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هستند تمایلی به دیالیز، که ممکن است بسیاری از عوارض دیگر در طول درمان آورد. اما در گذشته آنها هیچ گزینه های دیگر، دیالیز و پیوند کلیه تنها راه برای درمان نارسایی کلیه هستند. خوشبختانه، در روز ما یک سری از درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی ها اختراع، می توان آنها را درمان های جایگزین خوبی از دیالیز.

چگونه برای جلوگیری از دیالیز با استفاده از روش های درمانی جایگزین؟

کسانی که درمان های جایگزین می تواند کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه جلوگیری از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه خود را. شما می دانید بعد از کلیه های آسیب دیده، عملکرد کلیه اراده پایین می رود، به طوری که آنها نمی تواند موثر کار می کنند. با کمک درمان های جایگزین، کلیه های آسیب دیده را می توان تعمیر و عملکرد کلیه را می توان بهبود یافته است.

چه نوع از طب گیاهی چینی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از پزشکی معروف ترین چینی می تواند عملکرد کلیه های ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد بهبود و بزرگ شدن رگ های خونی. با کمک این درمان، بیشتر از بیمار با کلیه خفیف یا متوسط ​​آسیب دیده می تواند شانس یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز.

با این حال، اثر درمانی ممکن است به دلیل شرایط بیماری های مختلف متفاوت از یک بیمار به بیمار دیگر. بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما می توانید یک پیش آگهی خوب، شما می توانید وضعیت، بیماری خود را دقیق به ما از طریق ایمیل ارسال کنید، پس از تجزیه و تحلیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: